mandag 6. juli 2015

Første blogguke- oppsummering


Først og fremst vil jeg takke alle de som faktisk har vært innom og lest og kommentert den første uka, det har vært en udelt positiv opplevelse, og jeg er svært fornøyd med visningstallene på 232 besøkende første uka! Det er også trivelig at over 50 allerede liker facebooksida til bloggen!

Det eneste negative jeg kan si om blogginga er at den jo faktisk stjeler litt lesetid så jeg har kanskje ikke fått lest så mye som jeg har håpet denne uka. Fire bøker er lest ut i løpet av uka, men to av disse er tegneserier og en av de to vanlige bøkene er jo en lefse på 65 sider. Ukas positive overraskelse var uten tvil The Sandman- Preludes and Nocturnes(The Sandman #1). Kommer nok en egen post om tegneseriene jeg har lest i det siste i løpet av kommende uke tenker jeg.

Neste uke håper jeg å få lest ut Miss Peregrin's Home for Peculiar Children som jeg begynte på idag, en tegneserie eller to og helst en vanlig bok til også. Håper også å få til minst tre blogginnlegg hver uke så det får vi jobbe med. Vil gjerne høre fra dere lesere om dere har noen ting dere vil at jeg skal skrive om eller konstruktiv kritikk på hvordan bloggen kan bli bedre. Vanlig " dette er ræva"-kritikk mottas selvfølgelig også gjerne, men bare fordi det er gøy med flere innlegg uansett :P

Så igjen: Takk supermye for at dere har gjort denne første blogguka til en glede for meg og jeg håper dere følger meg videre.

Ha en hel konge leseuke!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått førsteuke. Håper det blogges i neste uke også:)

    SvarSlett